Od porozumenia až k celkovej inklúzii. Ako to zvládli na ZŠ v Plaveckom Štvrtku

Cez segregáciu, nezáujem, bitky a pandémiu k inkluzívnemu vzdelávaniu všetkých detí z Plaveckého Štvrtka a širšieho okolia. O vzostupoch a pádoch stratégie udržateľnosti vzdelávania počas pandémie nám porozprávajú učitelia spolu s členmi inkluzívneho tímu. Dozvieme sa o 2 pásmach samoty – pásmo samoty autistického spektra, ADD a ADHD a o pásme samoty školy, kde prebiehala podpora dovnútra, ale aj smerom von.

Webinár vznikol ako súčasť projektu Učíme na diaľku v roku 2021 (Štátny pedagogický ústav).

Mohlo by vás zaujímať

Ďakujeme, že robíte portál lepším pre všetkých




    Máte tip na užitočný obsah, ktorý na Učíme chýba a mal by byť doplnený?