Programovanie a kódovanie v primárnom vzdelávaní (NOPS)

Práca najlepšej pedagogickej a odbornej skúsenosti edukačnej praxe Evy Raffajovej je zameraná na inováciu profesijných zručností v oblasti digitálnej gramotnosti, programovania a kódovania na informatike a v prírodovedných predmetov
v primárnom vzdelávaní.
Šlabikár neformálneho vzdelávania v práci s mládežou

Publikácia je určená všetkým, ktorí chcú vedome a cielene rozvíjať
kompetencie mladých ľudí a hľadajú inšpiráciu, ako to robiť čo najlepšie.
Návrh aktivít na týždeň venovaný wellbeingu

Venovať sa wellbeingu v škole nemusí byť až tak náročné. Začať stačí aj malými krokmi a jednoduchými aktivitami. Tie, ktoré sú odporúčané na Týden pro wellbeing v Česku, sú inšpiratívne a dostupné aj pre vás.
Evalvačný nástroj na posúdenie stavu wellbeingu v škole

Evalvačný nástroj pomáha školám pri autoevaluácii zameranej na zhodnotenie podpory pohody, ktorú poskytujú svojim zamestnancom a žiakom. Obsahuje ukazovatele dobrej praxe v troch oblastiach – Kultúra a prostredie, Učenie, Partnerstvo a spolupráca.
Rozvíjanie kompetencií žiakov prostredníctvom úloh z chémie

Publikácia obsahuje aktuálne poznatky ku kompetenciám vo vzdelávaní, informácie o technike tvorby učebných úloh na základe revidovanej Bloomovej taxonómie i o technikách tvorby úloh na rozvoj kompetencií. Publikácie obsahuje aj súbor komplexných učebných úloh pre predmet chémia na ZŠ a gymnáziu.
Implementácia geografických informačných systémov (GIS) do výučby na základných a stredných školách

Cieľom projektu Katedry geografie z Masarykovej univerzity v Brne je rozvoj využívania geoinformačných technológií (GIT) vo výučbe na ZŠ a SŠ. Okrem komplexnej metodiky sú pre učiteľov k dispozícii aj návrhy aktivít s využitím GIT.
Receptár aktivít pre dobrú klímu v škole a rozvoj rovesníckeho vzdelávania – aktivity pre 1. stupeň základnej školy

Autorka publikácia prináša príklady dobrej praxe, ktorá sa jej osvedčila pri vytváraní bezpečnej klímy v triede a škole. Ponúka aj opis aktivít, ktoré posilňujú dobrú klímu v triede a škole a rozvíjajú rovesnícke vzdelávanie.
Práca s triednym kolektívom v spoločnom vzdelávaní – metodická pomoc pri tvorbe a rozvíjaní inkluzívneho prostredia

Súbory pracovných listov učiteľom poskytujú metodickú podporu v snahe vytvoriť čo najviac priateľské prostredie pre vzdelávanie všetkých detí, vrátane tých s potrebou zvýšenej podpory.
IT akadémia – metodiky s využitím digitálnych nástrojov pre rôzne predmety ZŠ a SŠ

Metodiky s využitím digitálnych nástrojov pre matematiku, informatiku, biológiu, fyziku, chémiu a geografiu na ZŠ a SŠ.
Do Európy hrou – príručky plné aktivít a hier na rozvoj tímovej spolupráce a wellbeingu

Metodické príručky Do Európy hrou I. – IV. (IUVENTA) obsahujú námety na stovky aktivít a hier pre neformálne vzdelávanie, ktoré je možné využiť aj v škole.
Informatika 2.0 – komplexný metodický portál na výučbu informatiky a rozvoj digitálnej gramotnosti

Komplexný metodický portál na výučbu informatiky ponúka zdarma vyše 650 plánov vyučovacích hodín z rôznych oblastí informatiky a digitálnej gramotnosti, automatizovaný test digitálnych zručností a vzdelávanie pre učiteľov.
Školy, ktoré menia svet – metodická príručka na občiansku výchovu a vzdelávanie pre materské školy a 1. stupeň základných škôl

Metodická príručka ponúka desiatky námetov na aktivity rozvíjajúce spoločenskovednú a občiansku gramotnosť v súlade so vzdelávacími štandardmi 1. cyklu VO Človek a spoločnosť.