Skupinové vyučovanie – od teórie po prax

Ilustračná fotografia žiakov pracujúcich v skupine.

Ako pracovať so skupinovým vyučovaním čo najefektívnejšie? Ako žiakov rozdeľovať do skupín? Akých chýb sa vyvarovať a aké typy úloh fungujú najlepšie? Pozrite si publikácie, ktoré vás prevedú skupinovým vyučovaním od teórie po prax.

Evalvačný nástroj na posúdenie stavu wellbeingu v škole

Obrázok: schéma oblastí Wellbeingu

Evalvačný nástroj pomáha školám pri autoevaluácii zameranej na zhodnotenie podpory pohody, ktorú poskytujú svojim zamestnancom a žiakom. Obsahuje ukazovatele dobrej praxe v troch oblastiach – Kultúra a prostredie, Učenie, Partnerstvo a spolupráca.

Sprievodca wellbeingom v školskom prostredí

Náhľadový obrázok časti titulnej strany publikácie Sprievodca wellbeingom v školskom prostredí

Publikácia Štátnej školskej inšpekcie je pre všetkých, ktorí chcú prispieť k zlepšeniu kvality vzdelávania a atmosféry v školách. Poskytuje praktické rady a príklady, ako implementovať wellbeing do života školy, čím pomáha budovať prostredie, kde sa žiaci aj učitelia cítia podporovaní a akceptovaní.

Metodiky vedenia triednických hodín

Ilustračná fotografia spolupracujúcich žiakov

Pozrite si zoznam metodík, ktoré obsahujú nielen podrobnejší vstup do témy triednických hodín, ale aj množstvo aktivít a hier na rôzne témy a účely.

Výchova k tolerancii hrou

Náhľad časti titulnej strany publikácie Výchova k tolerancii hrou

Publikácia dáva vo výchove k tolerancii dôraz na aspekty medzikultúrnej výchovy – uvedomovanie si a odstraňovanie predsudkov a stereotypného myslenia, rasizmu, diskriminácie, posilňovanie sociálnej spravodlivosti a náboženskej tolerancie. Obsahuje metodické námety hier, ktoré je možné využiť priamo pri výučbe.

Ďakujeme, že robíte portál lepším pre všetkých




    Máte tip na užitočný obsah, ktorý na Učíme chýba a mal by byť doplnený?