Uč sa z histórie, vytváraj budúcnosť: vynálezy a patenty

Ilustračný obrázok: náhľad titulnej strany publikácie

Publikácia o duševnom vlastníctve je určená pre žiakov od 9 do 14 rokov a má formu pracovného zošita, ktorý je možné kopírovať na použitie v triede. Učí teóriu prostredníctvom praxe a koncepty duševného vlastníctva prostredníctvom prípadových štúdií.

Charles Games – výučba dejepisu a občianskej náuky pomocou videohier

Ilustračný obrázok: náhľad titulných obrázkov hier na webstránke Charles Games

Gamifikácia na hodinách dejepisu, občianskej náuky či pri rozvíjaní environmentálnej gramotnosti? Medzinárodné oceňovaná online platforma ponúka digitálne hry pokrývajúce témy z dejín 20. storočia, z digitálneho wellbeingu a ochrany klímy. K niektorým hrám sú k dispozícii metodické materiály pre učiteľa.

Referenčný rámec kompetencií pre demokratickú kultúru

Ilustračný obrázok z titulne strany publikácie Referenčný rámec kompetencií pre demokratickú kultúru

Referenčný rámec kompetencií pre demokratickú kultúru (Rada Európy) je založený na princípoch, ktoré sú spoločné pre demokratické spoločnosti. Uvádza nástroje kritického porozumenia, prostredníctvom ktorých by učiaci sa na všetkých úrovniach vzdelávania mali nadobudnúť pocit spolupatričnosti a pozitívne prispieť k rozvoju demokratických spoločností, v ktorých žijeme.

Ďakujeme, že robíte portál lepším pre všetkých




    Máte tip na užitočný obsah, ktorý na Učíme chýba a mal by byť doplnený?