Uč sa z histórie, vytváraj budúcnosť: vynálezy a patenty

Ilustračný obrázok: náhľad titulnej strany publikácie

Publikácia o duševnom vlastníctve je určená pre žiakov od 9 do 14 rokov a má formu pracovného zošita, ktorý je možné kopírovať na použitie v triede. Učí teóriu prostredníctvom praxe a koncepty duševného vlastníctva prostredníctvom prípadových štúdií.

Charles Games – výučba dejepisu a občianskej náuky pomocou videohier

Ilustračný obrázok: náhľad titulných obrázkov hier na webstránke Charles Games

Gamifikácia na hodinách dejepisu, občianskej náuky či pri rozvíjaní environmentálnej gramotnosti? Medzinárodné oceňovaná online platforma ponúka digitálne hry pokrývajúce témy z dejín 20. storočia, z digitálneho wellbeingu a ochrany klímy. K niektorým hrám sú k dispozícii metodické materiály pre učiteľa.

Ďakujeme, že robíte portál lepším pre všetkých




    Máte tip na užitočný obsah, ktorý na Učíme chýba a mal by byť doplnený?