Pre lepšiu budúcnosť Zeme 4 – digitálny kurz zameraný na praktickú stránku udržateľnosti

E-learningový kurz určený pre žiakov 3. cyklu. Sprístupňuje tému odpadov hravou a pútavou formou, ktorá kombinuje nahovorený animovaný príbeh s videami s popularizátorkou konceptu zero waste. Kurz obsahuje aj kvízy a interaktívne úlohy.
Uč sa z histórie, vytváraj budúcnosť: vynálezy a patenty

Publikácia o duševnom vlastníctve je určená pre žiakov od 9 do 14 rokov a má formu pracovného zošita, ktorý je možné kopírovať na použitie v triede. Učí teóriu prostredníctvom praxe a koncepty duševného vlastníctva prostredníctvom prípadových štúdií.
SOSNA – výučbové programy a metodické príručky k environmentálnej výchove a miestne zakotvenému učeniu

Sosna, o. z. ponúka výučbové programy, projekty a publikácie zamerané na rozvoj environmentálnej gramotnosti a miestne zakotvené učenie. Súčasťou ponuky sú metodické príručky o klimatických záhradách, ktoré si na svojich pozemkoch vytvára čoraz viac škôl aj na Slovensku.
Učenie (sa) vonku nás baví – nápady, tipy a rady pre pedagógov základných škôl

Príručka určená učiteľom základných škôl poskytuje inšpiráciu na vyučovanie vonku. Obsahuje aktivity využiteľné najmä vo VO Človek a príroda (biológia), a tiež praktické rady ako organizovať vyučovanie vonku.
H–Edu: tvorba pracovných listov a gradovaných testov pre Hejného metódu výučby matematiky

Portál na vytváranie pracovných listov a gradovaných testov pre Hejného metódu výučbu matematiky je nadstavbou k tlačeným učebniciam.
Emocionálny kompas – program na zlepšenie emočného zdravia a vzťahov u detí

Emocionálny Kompas je program pre učiteľov o tom, ako u detí zlepšiť duševné zdravie, vzťahy v škole a schopnosť sústrediť sa. Okrem zapojenia sa do programu sú k dispozícii na stiahnutie metodické príručky – intervencia na podporu zvládania emócií a posilnenie vzťahov u detí na 1. a 2. stupni ZŠ.
Pátrame po minulosti Rómov: Dejepisná čítanka pre 7. – 9. ročník základnej školy

Čítanka prostredníctvom množstva dobových prameňov (textov) približuje históriu Rómov od prvých zmienkach o nich, až po ich život v Uhorsku a v 20. storočí. Publikácia napomáha venovať sa Rómom a ich kultúre nielen na hodinách dejepisu. Je určená žiakom aj učiteľom.
Digitálne dobro – praktické aktivity k prevencii kyberšikanovania

Metodická príručka Digitálne dobro (DigiQ) ponúka metodiky k témam prevencia kyberšikanovania, rešpektujúca komunikácia, prevencia nenávistných prejavov, online hry a mediálna gramotnosť.
Vyučovanie spoločenstiev organizmov s podporou edukačných technológií

Metodická príručka ponúka metodiky na výučbu VO Človek a príroda v 2. cykle s využitím edukačných technológií. Metodiky sú zasadené do kontextu spoločenstiev organizmov.
Charles Games – výučba dejepisu a občianskej náuky pomocou videohier

Gamifikácia na hodinách dejepisu, občianskej náuky či pri rozvíjaní environmentálnej gramotnosti? Medzinárodné oceňovaná online platforma ponúka digitálne hry pokrývajúce témy z dejín 20. storočia, z digitálneho wellbeingu a ochrany klímy. K niektorým hrám sú k dispozícii metodické materiály pre učiteľa.
PRIMAS – materiály na podporu bádateľsky orientovaného vyučovania v prírodných vedách a matematike

Hlavným cieľom medzinárodného projektu bolo podporiť začlenenie bádateľsky orientovaného vyučovania (IBL) do vyučovania matematiky a prírodovedných predmetov. Výstupom projektu sú viaceré moduly a pracovné listy, dostupné aj v slovenčine.
Využitie projektovej metódy vo výtvarnej výchove s artefiletickými postupmi

Publikácia ponúka praktické ukážky a osvedčené postupy projektového vyučovania vo výtvarnej výchove, ktoré vychádzajú z artefiletickej koncepcie. Je zdrojom metodických tipov a konkrétnych výtvarných projektov, ktoré podporujú kreatívny rozvoj žiakov.