Vzdelávanie v 21. storočí: Tradičné hodnotenie o chvíľu minulosťou (diskusná relácia TA3)

Blíži sa koniec školského roka a s ním aj čas vysvedčení. Aký je rozdiel medzi klasickým známkovaním a formatívnym hodnotením?

Čo vlastne známky hovoria o dieťati? A existujú aj iné, spravodlivejšie spôsoby hodnotenia, ktoré deti skutočne posúvajú vpred?

Kurikulárna reforma sa snaží posunúť vzdelávanie k väčšiemu rešpektovaniu potrieb žiaka – aj prostredníctvom inovácií v hodnotení, ktoré viac podporujú učenie než len známkovanie.

V relácii Vzdelávanie v 21. storočí na TA3 o inováciách v hodnotení žiakov diskutovali riaditeľka Odboru podpory formálneho vzdelávania Národného inštitútu vzdelávania a mládeže Petra Fridrichová a Peter Humay – učiteľ a mentor v Regionálnom centre podpory učiteľov.

Mohlo by vás zaujímať

Ďakujeme, že robíte portál lepším pre všetkých




    Máte tip na užitočný obsah, ktorý na Učíme chýba a mal by byť doplnený?