Budovanie spolupráce s rodičom – tvorba bezpečia vo vzťahoch

Ilustračný obrázok: titulná strana publikácie Budovanie spolupráce s rodičom

Publikácia VÚDPaP sa zameriava na budovanie spolupráce medzi pedagogickými a odbornými zamestnancami v škole a rodičmi, avšak jej hlavným zmyslom je, vďaka fungujúcej účinnej spolupráci, podporiť zabezpečenie adekvátnej pomoci každému dieťaťu bez ohľadu na náročnosť jeho rodinnej situácie a možností rodičov.

Čo robiť, keď… – metodická podpora pre riešenie problémových situácií v škole

Ilustračný obrázok k publikácii generovaný AI

Praktická príručka pre riaditeľov škôl, školských psychológov, učiteľov etickej výchovy, triednych učiteľov a vychovávateľov, ktorá pomáha objasňovať a zdôvodňovať problémové správanie, a zároveň ponúka námety a konkrétne aktivity a možnosti práce so žiakmi 2. stupňa ZŠ a žiakmi SŠ pri ich prevencii v rámci školských i mimoškolských aktivít.

Učenie (sa) so živým dedičstvom – súbor nástrojov pre učiteľov

Ilustračný obrázok: náhľad titulnej strany publikácie

Ak ste učiteľ, ktorého zaujíma téma živého dedičstva, táto príručka je presne pre vás! Pomôže vám lepšie pochopiť, čo je nehmotné kultúrne dedičstvo, a ako ho zapojiť do svojich hodín tak, aby to bavilo vás aj žiakov. Inšpirujte sa, vzdelávajte a obohaťte svoje hodiny o hodnoty a tradície, ktoré tvoria živú súčasť našej kultúry.

Didaktika matematiky so zameraním na špecifické poruchy učenia

Ilustračný obrázok: náhľad titulnej strany publikácie Didaktika matematiky so zameraním na špecifické poruchy učenia

Publikácia Masarykovej univerzity v Brne sa zameriava na problematiku špecifických porúch učenia z hľadiska inkluzívneho vzdelávania žiakov v matematike. Cieli hlavne na problémy detí pri úlohách v obore prirodzených čísel, desatinných čísel, celých čísel a zlomkov.

Ako rozpoznať bezpečné spoločenstvo v online a offline prostredí

Ilustračný obrázok - náhľad metodicko-informačnej príručky Ako rozpoznať bezpečné spoločenstvo v online a offline prostredí

Metodicko-informačná príručka Národného osvetového centra je určená najmä na priamu preventívnu činnosť zameranú na deti staršieho školského veku a mládež. Obsahuje aj priame preventívne techniky a aktivity, ktoré pomáhajú rozvíjať vedomosti a pozitívne ovplyvňovať postoje detí a tínedžerov, s cieľom obmedziť rizikové správanie a jeho škodlivé následky.

Inovujeme vyučovanie anglického jazyka na 1. stupni základnej školy

Ilustračný obrázok: náhľad titulnej strany publikácie

Publikácia určená učiteľom anglického jazyka jednoduchým spôsobom opisuje vývinové charakteristiky žiakov mladšieho školského veku a princípy vyučovania cudzieho jazyka v tomto období. Zároveň poskytuje množstvo praktických nápadov a námetov na hodiny anglického jazyka na prvom stupni základných škôl.

Ďakujeme, že robíte portál lepším pre všetkých




    Máte tip na užitočný obsah, ktorý na Učíme chýba a mal by byť doplnený?