Problémom známok je, že každý učiteľ hodnotí inak, hovorí v podcaste EDUŽUR odborník na vzdelávanie Vladimír Burjan

Známky majú zmysel v špecifických situáciách, na Slovensku ich však nevieme používať správne, hovorí odborník na vzdelávanie a meranie výsledkov Vladimír Burjan. Dieťa podľa neho môže mať úplne chatrné vedomosti, ale má učiteľa, ktorý dáva dvojky. Naopak iné dieťa, ktoré je v prísnej škole, nosí dvojky, trojky, no má výborné vedomosti. Ako to zmeniť? A ako sa pozerať na vysvedčenie našich vlastných detí? Vypočujte si v podcaste EDUŽUR alebo prečítajte si v rozhovore s učiteľkou Annou Jančovou.

Mohlo by vás zaujímať

Ďakujeme, že robíte portál lepším pre všetkých




    Máte tip na užitočný obsah, ktorý na Učíme chýba a mal by byť doplnený?