Učenie (sa) vonku nás baví – nápady, tipy a rady pre pedagógov základných škôl

Príručka určená učiteľom základných škôl poskytuje inšpiráciu na vyučovanie vonku. Obsahuje aktivity využiteľné najmä vo VO Človek a príroda (biológia), a tiež praktické rady ako organizovať vyučovanie vonku.
MATIKA.in – portál na precvičovanie matematiky pre žiakov základných škôl

Webový portál slúži na online precvičovanie jednotlivých typov úloh a prostredí Hejného metódy výučby matematiky pre žiakov vo veku od 6 do 14 rokov.
Matific – aplikácia na učenie (sa) matematiky so zábavnými úlohami

Matific je vzdelávacia platforma (aplikácia) vyvinutá s pomocou odborníkov zo Stanfordu, Harvardu, Berkley a Einsteinovho inštitútu, ktorá ponúka viac ako 1000 pútavých a interaktívnych matematických aktivít a hier pre deti […]
H-mat.cz – oficiálny portál k Hejného metóde vyučovania matematiky

Portál približuje Hejného metódu vyučovania matematiky, ktorá je založená na rešpektovaní 12 kľúčových princípov, ktoré sú v ucelenom koncepte tak, aby žiaci objavovali matematiku sami a s radosťou.
H–Edu: tvorba pracovných listov a gradovaných testov pre Hejného metódu výučby matematiky

Portál na vytváranie pracovných listov a gradovaných testov pre Hejného metódu výučbu matematiky je nadstavbou k tlačeným učebniciam.
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 6. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským

Publikácia na pomoc učiteľom slovenského jazyka a slovenskej literatúry na 2. stupni základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským.
Emocionálny kompas – program na zlepšenie emočného zdravia a vzťahov u detí

Emocionálny Kompas je program pre učiteľov o tom, ako u detí zlepšiť duševné zdravie, vzťahy v škole a schopnosť sústrediť sa. Okrem zapojenia sa do programu sú k dispozícii na stiahnutie metodické príručky – intervencia na podporu zvládania emócií a posilnenie vzťahov u detí na 1. a 2. stupni ZŠ.
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 2. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským

Publikácia poskytuje pomoc vyučujúcim predmetu slovenský jazyk a slovenská literatúra v 1. cykle vzdelávania. Konkretizuje špecifiká vyučovania predmetu v 2. ročníku ZŠ s VJM, prezentuje stratégie, ciele, zásady, vyučovacie techniky, organizačné formy a vyučovacie metódy
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 5. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským

Publikácia poskytuje pomoc učiteľom slovenského jazyka a slovenskej literatúry na 2. stupni základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským, metodikom, pedagogickým zamestnancom a študentom akademického predmetu slovenský jazyk a literatúra.
Aktivizujúce vyučovacie metódy v teórii a praxi náboženskej výchovy

Publikácia objasňuje problematiku aktivizujúcich vyučovacích metód teoreticky, ale taktiež ponúka možnosti ich využitia vo vyučovacom predmete náboženská výchova.
Pátrame po minulosti Rómov: Dejepisná čítanka pre 7. – 9. ročník základnej školy

Čítanka prostredníctvom množstva dobových prameňov (textov) približuje históriu Rómov od prvých zmienkach o nich, až po ich život v Uhorsku a v 20. storočí. Publikácia napomáha venovať sa Rómom a ich kultúre nielen na hodinách dejepisu. Je určená žiakom aj učiteľom.
Digitálne dobro – praktické aktivity k prevencii kyberšikanovania

Metodická príručka Digitálne dobro (DigiQ) ponúka metodiky k témam prevencia kyberšikanovania, rešpektujúca komunikácia, prevencia nenávistných prejavov, online hry a mediálna gramotnosť.