Metóda inštrumentálneho uvedomovania (podľa prof. Feuersteina)

Metóda inštrumentálneho uvedomovania poskytuje prepracovaný a ucelený systém vzdelávania a podpory kognitívneho vývinu žiakov/detí.
Komplexný program prevencie porúch príjmu potravy

Komplexný preventívny program zameraný na predchádzanie poruchám príjmu potravy pomáha budovať zdravý vzťah k telu, podporuje kritické myslenie a odhaľuje škodlivé mýty o stravovaní.
Integrácia mentoringových zručností získaných v programe Medzinárodná cena vojvodu z Edinburghu

Mentoring je vynikajúcim nástrojom ako mladých ľudí viesť v procese učenia a zároveň v nich povzbudzovať zodpovednosť, samostatnosť a cieľavedomosť. Zapojením do programu DofE získavajú pedagógovia prístup k najnovším poznatkom a metódam neformálneho vzdelávania, aj v školskom kontexte.
Supertrieda – Prevencia voči násiliu a šikanovaniu na školách

SUPERTRIEDA/SUPERCLASS účinne a preventívne rieši násilie na školách v EU. Využíva metódu J.A.Komenského „Škola /dramatickou/ hrou“.
Pracuje so skupinovou dynamikou v detskom kolektíve, na skvalitňovaní vzťahov smerom k empatii, spolupráci, kreativite a motivácii do práce.
SmartBooks – Inteligentné učenie

SmartBooks je webová vzdelávacia aplikácia pre žiakov MŠ, ZŠ a gymnázií, ktorá pokrýva všetky predmety. Prispôsobuje učivo individuálnym potrebám žiakov, ponúka cielené cvičenia a umožňuje učiteľom a rodičom sledovať ich pokrok.
Informatika 2.0 – komplexný metodický portál na výučbu informatiky a rozvoj digitálnej gramotnosti

Informatika 2.0 ponúka bezplatné plány hodín a žiacke cvičenia najmä na hodiny informatiky pre ZŠ a SŠ. Postupne sa tvoria aj materiály na iné predmety, so zameraním na rozvoj digitálnej gramotnosti.
Krízový manažment a krízová intervencia v školách počas mimoriadnych udalostí

Inovácia prináša vzdelávanie pedagogických a odborných zamestnancov v krízovom manažmente mimoriadnej situácie a v realizácii krízovej intervencie v detských skupinách.
Prínosom je redukcia bezmocnosti a pripravenosť školy na vývinové aj situačné krízy.
Finančná úniková hra – Keď myslenie (ne)bolí

Inovácia rozvíja zážitkové vzdelávanie finančnej gramotnosti pre stredné školy a využíva inovatívnu únikovú hru, ktorá prepája prvky gamifikácie, tímovej spolupráce a kritického myslenia. Inovácia je implementovaná cez interaktívne workshopy, v ktorých si žiaci prostredníctvom interaktívnych úloh osvojujú kľúčové finančné témy a problémy, ako sú príjmy, výdavky, investovanie, sporenie či bankové produkty, pričom získané vedomosti aplikujú na príkladoch dobrej praxe.
O peniazoch inak – finančná gramotnosť cez únikové hry pre základné školy

Inovácia rozvíja zážitkové vzdelávanie finančnej gramotnosti pre základné školy naprieč všetkými vzdelávacími cyklami. Inovácia je implementovaná cez interaktívne workshopy, ktoré obsahovo vyhovujú podmienkam Národného štandardu finančnej gramotnosti verzie 1.2. Žiaci objavujú svet peňazí hravou formou – cez tajnú misiu a únikové hry.
Akadémia veľkých diel

Akadémia veľkých diel rozvíja charakter žiakov a učiteľov cez príbeh a umenie. Sústredí sa na rozvoj kompetencií – sústredenosť, čítanie s porozumením a kritické myslenie. V rámci diskusných seminárov o veľkých dielach našej kultúry, ktoré sú v štyroch rôznych žánroch otvára v rámci atmosféry dôvery veľké životné otázky o hodnotách, cnostiach, charaktere.
Digitálna kreativita: Canva a AI vo vzdelávaní

Inovácia je určené pre učiteľov a iných pedagogických zamestnancov, ktorí sa chcú naučiť efektívne využívať program Canva a umelú inteligenciu pri tvorbe vzdelávacích pútavých materiálov. Účastníci si osvoja dizajnové princípy, vytváranie interaktívnych pracovných listov či multimediálneho obsahu a spoznajú možnosti AI pri generovaní obrázkov a textov.
Vzdelávacie moduly výzvy Ako učím 20. storočie

Výstupy výzvy „Ako učím 20. storočie“, ktorú pre učiteľov dejepisu na ZŠ a SŠ pripravilo a vyhodnotilo ministerstvo školstva, prinášajú inovatívne metodické materiály na vyučovanie dejín 20. storočia. Metodiky vytvorené učiteľkami a učiteľmi zo Slovenska sú v súlade s požiadavkami súčasnej didaktiky dejepisu a sú okamžite využiteľné v školskej praxi.