Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 6. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským

Publikácia na pomoc učiteľom slovenského jazyka a slovenskej literatúry na 2. stupni základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským.
Emocionálny kompas – program na zlepšenie emočného zdravia a vzťahov u detí

Emocionálny Kompas je program pre učiteľov o tom, ako u detí zlepšiť duševné zdravie, vzťahy v škole a schopnosť sústrediť sa. Okrem zapojenia sa do programu sú k dispozícii na stiahnutie metodické príručky – intervencia na podporu zvládania emócií a posilnenie vzťahov u detí na 1. a 2. stupni ZŠ.
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 5. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským

Publikácia poskytuje pomoc učiteľom slovenského jazyka a slovenskej literatúry na 2. stupni základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským, metodikom, pedagogickým zamestnancom a študentom akademického predmetu slovenský jazyk a literatúra.
Aktivizujúce vyučovacie metódy v teórii a praxi náboženskej výchovy

Publikácia objasňuje problematiku aktivizujúcich vyučovacích metód teoreticky, ale taktiež ponúka možnosti ich využitia vo vyučovacom predmete náboženská výchova.
Digitálne dobro – praktické aktivity k prevencii kyberšikanovania

Metodická príručka Digitálne dobro (DigiQ) ponúka metodiky k témam prevencia kyberšikanovania, rešpektujúca komunikácia, prevencia nenávistných prejavov, online hry a mediálna gramotnosť.
Vyučovanie spoločenstiev organizmov s podporou edukačných technológií

Metodická príručka ponúka metodiky na výučbu VO Človek a príroda v 2. cykle s využitím edukačných technológií. Metodiky sú zasadené do kontextu spoločenstiev organizmov.
PRIMAS – materiály na podporu bádateľsky orientovaného vyučovania v prírodných vedách a matematike

Hlavným cieľom medzinárodného projektu bolo podporiť začlenenie bádateľsky orientovaného vyučovania (IBL) do vyučovania matematiky a prírodovedných predmetov. Výstupom projektu sú viaceré moduly a pracovné listy, dostupné aj v slovenčine.
Využitie projektovej metódy vo výtvarnej výchove s artefiletickými postupmi

Publikácia ponúka praktické ukážky a osvedčené postupy projektového vyučovania vo výtvarnej výchove, ktoré vychádzajú z artefiletickej koncepcie. Je zdrojom metodických tipov a konkrétnych výtvarných projektov, ktoré podporujú kreatívny rozvoj žiakov.
Výtvarný prejav a znevýhodnenie – korene a súčasnosť proinkluzívnej didaktiky výtvarnej výchovy

Publikácia ponúka hlboký pohľad na inkluzívne vzdelávanie vo výtvarnej pedagogike, pričom ukazuje, ako môže umenie podporiť jedinečnosť každého žiaka bez ohľadu na jeho schopnosti či inakosť.
Google Arts & Culture – digitálna zbierka umenia, kultúry a zaujímavých miest vo svete s bohatými možnosťami pre vzdelávanie

Pozrime sa na to, ako je možné využiť portál Google pre umenie, kultúru a historické zbierky vo vzdelávaní. Google Arts & Culture prináša zdigitalizované umelecké diela, zbierky, kultúrne pamätihodnosti, ale aj zaujímavé miesta.
Učím s AI – portál o využití umelej inteligencie vo výučbe (Scio)

Portál Učím s AI od českej organizácie Scio ponúka množstvo praktických tipov a návodov, ako používať umelú inteligenciu vo vyučovaní a v príprave na vyučovanie.
Vyhrňme si rukávy – podpora bádateľsky orientovaného vyučovania prírodných vied na základných školách

Projekt bol realizovaný na základe slovensko-francúzskej spolupráce na 1. stupni vybraných základných škôl už v roku 2004. Poskytuje nielen odborné informácie, ale aj námety na pokusy, experimenty a iné bádateľsky zamerané aktivity..